Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’

Innovation Summit: ‘Meer falen en in rap tempo is sleutel tot succes’

Wat een contrast. Theater de Parade in Den Bosch, ontsleuteld via een schilderachtige route langs afgebrokkelde stadsmuren, was dé plek voor innoverend Nederland op 9 april. Frappant, die vergankelijkheid, terwijl op een steenworp afstand de top van Nederlands innovatiekracht oreert hoe kunstmatige intelligentie onze samenleving gaat ontwrichten.

Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem

Revolutioneren van stedelijke ontwikkeling met digitaal data-ecosysteem

Future Insight creëert innovatieve digitale oplossingen voor stadsplanning en -ontwikkeling. Het bedrijf wilde echter meer doen om smart cities te bevorderen door toegang te bieden tot veilige en eerlijk verkregen gegevens. Via Levi9 heeft Future Insight toegang gekregen tot deskundigheid bij productontwikkeling en de bundeling van gegevens.

Artikelen

Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland

Jeroen Scheer (Shell) meest innovatieve leider van Nederland

Drie Innovation Awards uitgereikt op Innovation Summit & Dinnershow 2024     Jeroen Scheer, Digital Innovation & Technologies Leader bij Shell, is de opvallende winnaar van de ICT Media Innovation Award in de categorie Meest innovatieve leider. De...

De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024

De vijf belangrijkste cloudconnectiviteitstrends in 2024

Van het zorgvuldig benutten van het potentieel van AI tot het omarmen van edge computing, deze belangrijke trends zullen het cloud-connectiviteits landschap in 2024 domineren. In hun streven om het allerbeste uit de cloud te halen, bevinden ondernemingen zich in een...

Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI

Klantcontact voorlopig kwestie van menselijke interactie én AI

Menselijk contact blijft voorlopig belangrijk bij de klantenservice van bedrijven, maar er komt een generatie klanten aan die openstaat voor AI-gedreven dienstverlening. Daarop duidt onderzoek in opdracht van ServiceNow onder 2.000 Nederlanders. De enquête laat verder...

Artificial intelligence en klantervaring

Artificial intelligence en klantervaring

Artificial Intelligence (AI) opent nieuwe en vergaande mogelijkheden voor organisaties om de klantervaring als nooit tevoren te personaliseren. Met AI kunnen bedrijven het klanttraject transformeren. Ze kunnen ook de kosten van dienstverlening verbeteren, wrijving...

Tech Hero Award Special with CM.com, FastID, and XXImo

Tech Hero Award Special with CM.com, FastID, and XXImo

In this episode, Jeroen van Glabbeek, CEO of CM.com, Albert van Veen, CIO at FastID, and Zaheer Sacranie, CTO at XXImo, discuss the nomination of their respective businesses and delve into these topics: generative AI, securing access control with biometrics, and...

CIO of the Year Award Special met Michiel Valk

CIO of the Year Award Special met Michiel Valk

In deze vierde en laatste CIODAY Special met de genomineerden van de CIO of the Year Award 2023 is Michiel Valk (Essent) te gast. We zoomen in op hoe je samenwerkt met partners in een ecosysteem en hoe je doelen op elkaar afstemt om een win-win situatie te bereiken.

Business

Data & Digitaal

Leiderschap & Management