De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow en Diederick Hagemeijer, manager digital van Interpolis, geven een kijkje in hun keuken.

Digitale transformatie biedt grote kansen, daar zijn de meeste organisaties wel van overtuigd. Maar veel organisaties worstelen met het succesvol benutten van alle kansen. Om inzicht te bieden in de uitdagingen en kansen van een digitale transformatie verkennen we samen met diverse bestuurders de good practices.

Tijdens deze podcast series staan 8 competenties, die nodig zijn om een digitale transformatie te laten slagen, centraal. In iedere aflevering wordt één competentie uitgelicht en spreken we met nieuwe gasten. De hosts van deze podcast zijn Eric Wesselman, partner Digitale Transformatie en Guido Soonius, senior manager Digitale Strategie.

Organisaties staan voor de grote uitdaging om continuïteit en groei in een snel veranderende wereld te realiseren. Digitale transformatie biedt hiertoe grote kansen. Maar digitale transformatie blijkt lastig, veel organisaties worstelen met het succesvol benutten van alle kansen die digitale transformatie biedt. KPMG ondersteunt en ontzorgt u in elke stap van dit complexe proces met innovatieve producten en diensten.

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam