Podcast: Focus op centraal zetten van klanten

De klant centraal zetten is een mooi doel, maar hoe zorg je ervoor dat je organisatie dat echt gaat doen? Michael Maas, VP EMEA North bij Servicenow en Diederick Hagemeijer, manager digital van Interpolis, geven een kijkje in hun keuken.

Digitale transformatie biedt grote kansen, daar zijn de meeste organisaties wel van overtuigd. Maar veel organisaties worstelen met het succesvol benutten van alle kansen. Om inzicht te bieden in de uitdagingen en kansen van een digitale transformatie verkennen we samen met diverse bestuurders de good practices.

Tijdens deze podcast series staan 8 competenties, die nodig zijn om een digitale transformatie te laten slagen, centraal. In iedere aflevering wordt één competentie uitgelicht en spreken we met nieuwe gasten. De hosts van deze podcast zijn Eric Wesselman, partner Digitale Transformatie en Guido Soonius, senior manager Digitale Strategie.

Gerelateerde artikelen

De grote uitdaging van duurzaamheidsdata oplossen

De grote uitdaging van duurzaamheidsdata oplossen

Een goed besluit is gebaseerd op goede data. Bedrijven moeten zich dan ook afvragen: hebben we deze data? Hoe krijgen we er toegang toe? Wie is er verantwoordelijk voor? In deze paper delen we hoe CIO’s en datamanagers de uitdaging van duurzaamheidsdata kunnen tackelen.

Een derde grote organisaties innoveert uit lijfsbehoud

Een derde grote organisaties innoveert uit lijfsbehoud

Een derde van grote Nederlandse organisaties innoveert vooral uit angst overbodig te worden. Twee op de vijf bedrijven verwachten dat hun businessmodel een sterke verandering zal ondergaan in de komende twee tot vijf jaar. Ook zal volgens bijna de helft (45%) van de bedrijven de organisatiestructuur in hetzelfde tijdbestek mee veranderen.