Bovemij koppelt met TCS 10.000 mobiliteitsbedrijven aan ruim 10 miljoen consumenten

Bovemij ontwikkelde samen met TCS het Digital Mobility Platform om consumenten en mobiliteitsbedrijven bij elkaar te brengen en zo nieuwe soorten B2B2C-transacties voor haar mobiliteitspartners en klanten te faciliteren. Met het Digital Mobility Platform zorgde Bovemij er met TCS als partner voor dat ruim 10.000 mobiliteitspartners in Nederland nu verbonden zijn met ruim 10 miljoen consumenten. Zo helpt Bovemij mobiliteitsbedrijven oncurrerend te blijven in een wereld die steeds digitaler wordt.

Bovemij levert al zestig jaar verschillende verzekeringsdiensten aan mobiliteitsbedrijven zoals autodealers om hen te helpen succesvol te zijn. Het Digital Mobility Platform verleent diensten aan beide soorten klanten (B2B en B2C). Een goed voorbeeld is dat consumenten hun gebruikte auto’s op viaBOVAG.nl kunnen verkopen, waar mobiliteitsbedrijven via Bovemij.nl op kunnen bieden. Bovemij helpt zowel consumenten als autobedrijven ervoor te zorgen dat auto’s die uit de industrie zouden verdwijnen weer beschikbaar worden gesteld aan BOVAG-bedrijven.

Lees meer op de website van TCS

Gerelateerde artikelen

Flender richt wereldwijde matrixorganisatie op na afsplitsing van Siemens

Flender richt wereldwijde matrixorganisatie op na afsplitsing van Siemens

Flender zag het afsplitsingsproces van Siemens als een kans om wendbaarder en innovatiever te worden. Ze streven naar een wereldwijde IT-organisatie die bedrijfs- en IT-strategieën integreert, met als doel een wendbare, transnationale matrixorganisatie te creëren die flexibele samenwerking en innovatieve producten stimuleert.

AI-nstein of Einstein?

AI-nstein of Einstein?

Tijdens Salesforce World Tour Amsterdam 2024 liet Salesforce zien wat de toekomst is van AI, en welke onbegrensde mogelijkheden bedrijven hebben op dit gebied.