De puzzel van Booking.com

Sophie van den Enk in gesprek met Emile Booysen en Jijoe Sam van Booking.com en Patrick Konings van ServiceNow. Booking.com, opgericht in 1996, had geen centraal systeem voor data en werkte met vijftig Google Sheets. Dat stond compliance in de weg. Eén centraal platform bood de oplossing.

Gerelateerde artikelen

Jeroen van Glabbeek (CM.com): ‘Ons bedrijf ís technologie’

Jeroen van Glabbeek (CM.com): ‘Ons bedrijf ís technologie’

CM.com vindt steeds weer nieuwe praktijktoepassingen voor de technologie die het ontwikkelt. De grote opgave is om de oplossingen zó in te zetten dat deze ook echt een bijdrage leveren aan de maatschappij, aldus CEO Jeroen van Glabbeek, met zijn bedrijf genomineerd voor de Tech Hero Award.

Hoe implementeer je e-health toepassingen met succes?

Hoe implementeer je e-health toepassingen met succes?

Bij het implementeren van e-health lopen zorgaanbieders en bedrijven vaak tegen problemen aan, onder meer omdat toepassingen niet binnen de bestaande ICT-infrastructuur passen. Een gemiste kans, want digitale hulpmiddelen bieden prachtige mogelijkheden. Maar hoe zorg je ervoor dat IT-barrières worden weggenomen?