De puzzel van Booking.com

Sophie van den Enk in gesprek met Emile Booysen en Jijoe Sam van Booking.com en Patrick Konings van ServiceNow. Booking.com, opgericht in 1996, had geen centraal systeem voor data en werkte met vijftig Google Sheets. Dat stond compliance in de weg. Eén centraal platform bood de oplossing.

Gerelateerde artikelen

Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

Vandaag de dag is de digitale experience bepalend voor al onze interacties met zowel collega’s als bedrijven. Het streven naar perfecte digitale kanalen heeft bijgedragen aan betere ervaringen voor zowel medewerkers als klanten, maar de toegenomen complexiteit heeft het leven van de IT-afdeling er niet gemakkelijker op gemaakt.

CxO: ontdek de use cases van 5G

CxO: ontdek de use cases van 5G

Voorbeelden van 5G-toepassingen te over. Maar het lijken wel steeds dezelfde. 5G is niet alleen geschikt voor toepassingen waarbij robots worden aangestuurd. Daardoor blijven veel best practices onder de radar. Neem de regie en ontdek de use cases voor je eigen organisatie.

Network as a Service: waar technologie, mensen en partners samenkomen

Network as a Service: waar technologie, mensen en partners samenkomen

Terwijl het leveren en onderhouden van het netwerk nog gezien wordt als iets dat gedaan moet worden, kan het op orde hebben van het netwerk ook positieve gevolgen hebben voor de productiviteit, efficiëntie en continuïteit en zelfs nieuwe kansen bieden die beter afgestemd zijn op de bedrijfsdoelen. NaaS zal hier zeker een grote rol in spelen.