De puzzel van Booking.com

Sophie van den Enk in gesprek met Emile Booysen en Jijoe Sam van Booking.com en Patrick Konings van ServiceNow. Booking.com, opgericht in 1996, had geen centraal systeem voor data en werkte met vijftig Google Sheets. Dat stond compliance in de weg. Eén centraal platform bood de oplossing.

Gerelateerde artikelen

Vertrouwen in IT onder beslissers hoog, maar niet richting toekomst

Vertrouwen in IT onder beslissers hoog, maar niet richting toekomst

Negen op de tien Nederlandse beslissers geloven dat hun IT-infrastructuur van topklasse is. Tegelijkertijd denkt slechts een ruime derde (36%) klaar te zijn voor de beheersing van toekomstige risico’s. Slechts een derde van de Nederlandse bedrijven rapporteert een positief rendement op AI-investeringen. Daarop duidt onderzoek in opdracht van Kyndryl.

Tech Report 2023: de belangrijkste technologietrends

Tech Report 2023: de belangrijkste technologietrends

Ondanks economische onzekerheid blijven organisaties zich inzetten voor hun innovatiedoelen. Uit het KPMG Global Tech Report 2023 blijkt dat tech-leiders ervan overtuigd zijn dat omarming van technologie in alle facetten van een bedrijf productiviteitswinst oplevert.