Duurzaam opereren op hoog niveau?

Redactie

15 juni 2023

Nieuw programma: Sustainable performance organizations

Er is geen ontkennen aan: we zitten midden in een multicrisis. Organisaties moeten een antwoord vinden op de vraag hoe ze duurzaam omgaan met klimaatverandering en de waardeketen waar zij deel van uitmaken. Maar ook moeten ze het juiste talent kunnen aantrekken – en behouden – om die veranderingen te lijf te gaan. En een duurzame visie op financiering en investeringen mag niet ontbreken.

Hoe kun je als organisatie operationele en digitale duurzaamheid integreren in je dagelijkse processen?

Om een antwoord op die vraag te vinden, starten we na de zomer met een geheel nieuw programma in de reeks high-performance programma: Sustainable performance organizations.

Met dit programma kun je een route vinden naar een duurzamere omgeving, waarbij zowel digitale duurzaamheid (kostenefficiëntie) als operationele duurzaamheid (toegevoegde waarde) centraal staan.

We gaan in vier sessies en een ondersteunend onderzoek onder leiding van Erik Beulen (TIAS Business School en op zoek naar praktische handvatten uit best-practice cases die jou en jouw organisatie helpen om duurzaamheid naar een hoger niveau te tillen. We richten ons met dit  programma op beslissers van C-niveau met ICT of aanpalende terreinen in hun portefeuille en op sustainability executives.

Meer weten? Maak je interesse kenbaar en we houden je op de hoogte.

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende kennispartners:

Acer
ChromeOS
Google Cloud
Xebia

Gerelateerde artikelen

‘Investeringen in EX, Cloud en AI leiden tot betere CX’

‘Investeringen in EX, Cloud en AI leiden tot betere CX’

CX blijft een topprioriteit voor de C-suite. Bijna alle (95%) van de organisaties hebben tegenwoordig een directielid dat ervoor verantwoordelijk is. Daarnaast wordt EX tegenwoordig steeds belangrijker gevonden. Een ruime helft van CEO’s denkt dat het afstemmen van CX- en EX-strategieën hun impact op de bedrijfsgroei maximaliseert.

Een derde medewerkers houdt tempo digitalisering niet bij

Een derde medewerkers houdt tempo digitalisering niet bij

Nederland is koploper qua digitale ervaring op het werk. Nederlandse werknemers zijn van alle Europese landen namelijk het meest tevreden op dit punt. Een derde van de Nederlandse werknemers houdt echter het tempo van digitalisering niet bij.

Volledig digitale EX essentieel bij hybride werken

Volledig digitale EX essentieel bij hybride werken

De digital employee experience (DEX) is een belangrijke pilaar onder het hybride werken. Voor een goede beleving van werknemers zijn vier componenten nodig: experience delivery, experience measurement, analysis en remediation. Daarop duidt onderzoek door Forrester Consulting in opdracht van VMware.