In samenwerking met ICT Media is Tilburg University/TIAS een onderzoek gestart naar waardecreatie door verbeterde adoptie van cloud-oplossingen. Dit onderzoek sluit aan op de eerste Cloud Journey-onderzoekspublicatie, eerder dit jaar gepubliceerd.
De resultaten zullen worden gedeeld op deze website en in wetenschappelijke tijdschriften. De geconsolideerde bevindingen zullen ook worden gepubliceerd in een onderzoeksrapport.
Amazon, Cognizant en Rackspace zijn kennispartners bij dit onderzoek.
Daarnaast zullen we meerdere webinars/rondetafelgesprekken over de eerste resultaten organiseren en daarbij feedback en inzichten van de community te verzamelen. Voor de formele lancering van het onderzoeksrapport zullen wij een rondetafelgesprek organiseren.
We stellen deelname zeer op prijs. De survey (Engelstalig) neemt ongeveer 10-15 minuten in beslag. Alle antwoorden worden anoniem verzameld en verwerkt.
[su_button url=”https://nl.surveymonkey.com/r/GJK983D” target=”blank” style=”flat” background=”#1e73be” color=”#ffffff” size=”5″ center=”no” radius=”0″ text_shadow=”0px 0px 0px “]Naar de survey[/su_button]