Terugkijken: CIO Inspire I

Redactie

2 april 2021

Elke CIO wil vooruitgang, nieuwe businessmodellen, duurzame innovatie, een optimale customer experience, resilience, agility en kunnen samenwerken in ketens. En medewerkers tevreden houden. Elke CIO wil zijn of haar organisatie op een ‘smart’ en ‘sustainable’ manier digitaal transformeren. Maar hoe, en tegen welke voorwaarden? Wat kun je zelf? Wat beleg je bij partners? Hierover sprak gastheer Rob Beijleveld op de eerste CIO Inspire summit van dit jaar.

Met Kemal Cetin, Global CIO van FrieslandCampina, Tim Davis, CIO van Booking.com, Peter-Paul Houtman, CTO bij de PARK NOW Group, Marten Van der Velde, director Strategy & Innovation van Portbase, Richard Wagenmakers, head of Digital Strategy & Innovation bij KPMG, Alice Coriat, director Global Client Engagement EMEA bij Rimini Street, Michael Maas, vice president & general manager van ServiceNow, Sarat Chand, managing director bij Wipro Limited en Gerrit Willem Westerink, SD bij Apptio.

Gerelateerde artikelen

Investeren in herindustrialisering even belangrijker dan winst

Investeren in herindustrialisering even belangrijker dan winst

Grote bedrijven scherpen hun strategieën voor herindustrialisatie aan. De reorganisatie van wereldwijde supply chains en productiecapaciteiten, inclusief terughalen of nearshoring van productie en diversificatie, is voor een meerderheid strategisch belangrijker dan het maken van winst. Hierop duidt wereldwijd onderzoek door het Capgemini Research Institute.

Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?

Hoe meet je de voortgang van een security awareness programma?

Steeds meer bedrijven zetten niet alleen technologie in om cyberaanvallen zoveel mogelijk af te wenden, maar focussen ook op de menselijke factor in cybersecurity. Met recht. Een onderzoek van Stanford University en cybersecurityfirma Tessian uit 2020 wijst uit dat...

Leiderschapslessen uit wereldwijde ontwrichting

Leiderschapslessen uit wereldwijde ontwrichting

Het ontbreekt de laatste tijd niet aan wereldwijde, onvoorspelbare en ontwrichtende gebeurtenissen. Deze hebben hun invloed op de zakelijke wereld, en dit heeft weer zijn gevolgen voor zakelijk leiderschap. Welke lessen kunnen we hieruit trekken?

‘Handvatten voor exponentiële innovatie’

‘Handvatten voor exponentiële innovatie’

Incrementele verandering is niet genoeg om bij te blijven in een veranderende wereld waarin technologie zich exponentieel ontwikkelt. Bedrijven moeten werken aan de capaciteit om te kunnen inspelen op steeds weer nieuwe technologie- en businesskansen. Tijdens het...