Waarom Renault zijn dealership management system naar de cloud verhuisde

ICTM_Admin_ITEX

14 december 2021

Renault Group zocht naar een innovatieve en betrouwbare infrastructuur voor de hosting van zijn dealership management system. Een complex systeem voor hun onafhankelijke dealers in heel Europa. Het systeem was voorheen gebaseerd op de IBM Power-oplossing, maar hun doel was het vinden van flexibiliteit en kostenbesparing. Bekijk de video waar Renault zelf vertelt hoe PowerCloud een concurrentievoordeel kan bieden.

Gerelateerde artikelen

Jouw reis naar een intelligente fabriek begint met data en apps

Jouw reis naar een intelligente fabriek begint met data en apps

De wereld van productie verandert. Een intelligente fabriek is de toekomst. Deze fabrieken zijn flexibel en bewaken tegelijkertijd de kwaliteit. Data en apps spelen hierbij een hoofdrol. Het samenvoegen van de operatie met IT kan leiden tot verbeterde efficiency, lagere kosten en een beter inzicht. Maar hoe realiseer je dit precies?

Oracle Cloud in de publieke sector (en daarbuiten): strategische overeenkomsten onderstrepen toewijding aan digitale innovatie en optimale veiligheid

Oracle Cloud in de publieke sector (en daarbuiten): strategische overeenkomsten onderstrepen toewijding aan digitale innovatie en optimale veiligheid

Oracle versterkt zijn rol in de digitale transformatie van de publieke sector met twee strategische overeenkomsten. De vernieuwde deal met de Rijksoverheid benadrukt Oracle’s toewijding aan digitale efficiëntie en innovatie. Ook heeft de Europese Commissie Oracle Cloud Infrastructure gekozen, wat getuigt van het vertrouwen in Oracle’s technologische kracht.

De digitale transformatie van de utility operation van ENGIE

De digitale transformatie van de utility operation van ENGIE

ENGIE werkte samen met Digitate om vijf verschillende zakelijke uitdagingen aan te pakken. Zij startten een proces om digitale transformatie door te voeren de B2C-activiteiten. Dit leidde tot het automatiseren van serviceverzoeken, het voorkomen van €5 miljoen inkomstenverlies per dag en het verminderen van klachten van klanten met 95 procent.

Hoe data wél werkt voor zorgpersoneel

Hoe data wél werkt voor zorgpersoneel

Dat technologie in de zorg nodig is, onderkent iedereen. De vraag is: hoe maak je de juiste keuzes? Dat blijkt een hele uitdaging. Je verdwaalt gemakkelijk in het oerwoud van zorgdigitalisering, sensortechnologie en gegevensuitwisseling. Scherpe keuzes en een verandering in denken en doen zijn nodig.