Podcast: Realiseren van een naadloze interactie met klanten

KPMG

24 februari 2022

In deze aflevering verkennen we hoe organisaties komen tot een naadloze interactie met hun klanten; overal, via ieder kanaal en op de gewenste manier. Jeroen Heijmans, Area vice president & deputy country leader bij Salesforce en Nick Ceton, programma manager personalisatie NPO, delen hun ervaringen.

KPMG Transformation Outlook Podcast

Digitale transformatie biedt grote kansen, daar zijn de meeste organisaties wel van overtuigd. Maar veel organisaties worstelen met het succesvol benutten van alle kansen. Om inzicht te bieden in de uitdagingen en kansen van een digitale transformatie verkennen we samen met diverse bestuurders de good practices.

Tijdens deze podcast series staan 8 competenties, die nodig zijn om een digitale transformatie te laten slagen, centraal. In iedere aflevering wordt één competentie uitgelicht en spreken we met nieuwe gasten. De hosts van deze podcast zijn Eric Wesselman, partner Digitale Transformatie en Guido Soonius, senior manager Digitale Strategie.

Gerelateerde artikelen

Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

Van het boosten van productiviteit tot het navigeren door complexe regelgeving, GAI is cruciaal voor elke vooruitstrevende CIO. Duik dieper in de evolutie sinds de lancering van ChatGPT en blijf op de hoogte van wereldwijde beleidsveranderingen. Zorg dat je niet alleen meekomt, maar ook vooroploopt.

Harnessing AI to improve cyber resilience

Harnessing AI to improve cyber resilience

An expanding attack surface and complexity of threats continue to increase business risks. For most CIOs and CISOs, AI and cyber resilience dominate discussions with the board. AI can disrupt businesses in a positive (or negative) manner, but applied with cybersecurity, it can be a formidable ingredient to achieve levels of cyber resilience unseen before.

Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

Klanttevredenheid lijdt onder gebrekkige service. Een tekort aan ‘virtuele empathie’ en verspreide klantdata zijn knelpunten. Generatieve AI kan uitkomst bieden, denk aan slimmere chatbots, geautomatiseerde kennisartikelen en expertinschakeling voor complexe problemen.