Podcast: Ontwikkelen van innovatieve producten en diensten
De eerste aflevering van een serie podcasts van KPMG over de kansen en uitdagingen van digitale transformatie. Hoe zorg je als organisatie ervoor om blijvend te kunnen voldoen aan de klantbehoeften door het inzetten van nieuwe producten en/of diensten? Eric Wesselman en Guido Sonius van KPMG in gesprek met Jeroen Fukken, Directeur Strategie & Innovatie NS en Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank.

Gerelateerde artikelen

Supply Chain Trends 2024: de digitale revolutie

Supply Chain Trends 2024: de digitale revolutie

Geavanceerde technologieën zetten de wereld van de toeleveringsketen op zijn kop. Met snel evoluerende mogelijkheden op het gebied van generatieve AI, data-analyse, automatisering, machine learning, IoT, blockchain en meer, is de ‘slimme’ toeleveringsketen hard op weg het nieuwe normaal te worden.

De grote uitdaging van duurzaamheidsdata oplossen

De grote uitdaging van duurzaamheidsdata oplossen

Een goed besluit is gebaseerd op goede data. Bedrijven moeten zich dan ook afvragen: hebben we deze data? Hoe krijgen we er toegang toe? Wie is er verantwoordelijk voor? In deze paper delen we hoe CIO’s en datamanagers de uitdaging van duurzaamheidsdata kunnen tackelen.