Podcast: Ontwikkelen van innovatieve producten en diensten

KPMG

6 juli 2021
De eerste aflevering van een serie podcasts van KPMG over de kansen en uitdagingen van digitale transformatie. Hoe zorg je als organisatie ervoor om blijvend te kunnen voldoen aan de klantbehoeften door het inzetten van nieuwe producten en/of diensten? Eric Wesselman en Guido Sonius van KPMG in gesprek met Jeroen Fukken, Directeur Strategie & Innovatie NS en Dorkas Koenen, Chief Marketing Officer bij Rabobank.

Gerelateerde artikelen

‘Tech-strategie vraagt om juiste focus’

‘Tech-strategie vraagt om juiste focus’

Hoge energieprijzen, inflatie, haperende supply chains, geopolitieke onrust, klimaatverandering en een enorme vraag naar talent domineren de actuele businessdynamiek. Hoe ga je hiermee om? Hoe zorg je dat je klaar bent voor de toekomst? De contouren van een toekomstvaste bedrijfsvoering.

De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

Toen er nog geen sprake was van een pandemie, werd er al steeds meer gewerkt met de cloud. Sindsdien is de hoeveelheid activiteit in de cloud zeer sterk toegenomen, mede doordat veel organisaties permanent zijn overgestapt op hybride werken. Uit een recent onderzoek...

Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

Vandaag de dag is de digitale experience bepalend voor al onze interacties met zowel collega’s als bedrijven. Het streven naar perfecte digitale kanalen heeft bijgedragen aan betere ervaringen voor zowel medewerkers als klanten, maar de toegenomen complexiteit heeft het leven van de IT-afdeling er niet gemakkelijker op gemaakt.

‘Dataficatie komt vanuit de kern’

‘Dataficatie komt vanuit de kern’

Data en analytics leiden tot grote transformaties op allerlei vlakken: organisatie, strategie producten en diensten. Dat vereist gedurfd en op de verre toekomst gericht leiderschap. De CIO, CTO, CDO en andere technologieleiders komen hierbij steeds meer in een sleutelpositie, zo leert een serie gestructureerde C-level interviews door Bas Overtoom en Eric Wesselman van KPMG.