Zijn jouw real-time verbindingen ook echt in real-time? 

ICTM_Admin_ITEX

24 februari 2021

Public cloud is inmiddels zo volwassen geworden en de bijbehorende services zijn zo veelzijdig, dat er geen workload is die er niet kan draaien. Sommige van deze workloads vallen in de ‘real-time’ categorie, wat betekent dat het bestaat uit menselijke interactie zoals bijvoorbeeld telefonie, gaming of video.

Marktplaatsen in bijvoorbeeld AWS of Azure bevatten verschillende oplossingen die klaar voor gebruik zijn, zoals VOIP Gateways, Session Border Controllers en Video & Audio streaming producten. Als de vertraging in een gesprek of interactie een bepaalde drempel overschrijdt, gaan gebruikers zich daaraan storen. Wordt de vertraging nog groter, dan wordt het problematisch en heeft dat zelfs invloed op de effectiviteit van de communicatie of service.

Deze whitepaper beschrijft hoe Aviatrix cloud networking oplossingen kunnen assisteren in het behouden van de hoogste netwerk performance en vergelijkbare kwaliteit van je communicatiestromen.

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column][su_column size=”3/4″]

Whitepaper

Als je hier je gegevens achterlaat, sturen we de publicatie Solutions for real-time applications direct naar je inbox. [contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

[/su_column][/su_row]

Toegevoegde waarde van Aviatrix oplossingen voor real-time applicaties

In tegenstelling tot veel traditionele netwerkaanbieders is Aviatrix geboren in de cloud. Hun producten zijn dus:

  • Volledig geintegreerd met native cloud services;
  • Ongeacht welke cloud service provider(s) je kiest.

Het Aviatrix cloud network platform levert één gezamenlijk platform voor multi-cloud networking, ongeacht de public cloud providers die worden gebruikt. Aviatrix levert de simpliciteit en automatisatie die ondernemingen verwachten van de cloud. De prioriteit ligt daarin op de vereiste operationele zichtbaarheid en controle.

Gerelateerde artikelen

Datalekken in de cloud nemen toe

Datalekken in de cloud nemen toe

Met het toenemende gebruik van meerdere cloudproviders neemt naast de groeiende complexiteit ook de hoeveelheid datalekken toe. Wel 45 procent van de bedrijven wereldwijd had het afgelopen jaar te maken met een datalek in de cloud of een mislukte audit: 5 procent meer dan in 2021.

‘Maak werk van een datagedreven cultuur’

‘Maak werk van een datagedreven cultuur’

Een succesvolle datastrategie draait niet primair om technologie en tools. De juiste cultuur, mindset en organisatorische inbedding zijn de bepalende factoren, zo blijkt tijdens een recent door KPMG geïnitieerde rondetafelbijeenkomst voor eindverantwoordelijke leiders...

Ontdek de sociale aspecten van workforce management

Ontdek de sociale aspecten van workforce management

Met workforce management kan jouw organisatie inspelen op de ontwikkelingen in de arbeidsmarkt. Daarnaast veranderen maatschappelijke en organisatorische ontwikkelingen snel. Workforce management bevat verschillende sociale aspecten. Hierdoor kunnen medewerkers altijd specifieke informatie delen over de ingeplande dienst en blijven medewerkers altijd op de hoogte bij eventuele updates.