Hoe Lamb Weston / Meijer digitaal gezond werd

Servicenow

5 oktober 2021

Services leader Ton Maltha van Lamb Weston / Meijer is naar eigen zeggen zo’n beetje verantwoordelijk voor alles wat niet met de core business – bevroren aardappelproducten op de markt brengen – te maken heeft. “Toen ik deze rol twee jaar geleden, uit eigen wil, op mij nam, vroegen mensen mij naar het waarom.” Zijn antwoord: “Digitaliseren gaat vooral over mensen. Als je mooie processen ontwerpt maar niemand wil zich er aan houden, zijn ze vrij nutteloos.” Maar ook zegt hij: “Bedrijven met processen die niet ‘digitally fit’ zijn, zullen niet overleven in de komende tien jaar. Je blijft dan steken in een moeras van interne problemen.”

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column][su_column size=”3/4″]

eBook

Met het Now Platform kan praktisch iedereen workflows digitaliseren, mobile-first applications maken, werkprocessen stroomlijnen met behulp van AI, en een vinger aan de pols houden van business-processen.

Als je hieronder je gegevens achterlaat, sturen we de publicatie Manufacturing. The smarter way to workflow direct naar je inbox. Als bonus ontvang je ook de whitepaper How Digital Workflows Can Help You Unlock Operational Excellence in Your Factory.

    [/su_column][/su_row]

    Gerelateerde artikelen

    Adoptie- en changemanagement must voor succesvol project

    Adoptie- en changemanagement must voor succesvol project

    Veel organisaties zijn versneld gaan digitaliseren. Daarbij kijken ze vaak alleen naar de functionaliteiten en is er minder aandacht voor processen. Nu Microsoft 365 bijna overal gebruikt wordt, zie je dat data overal en nergens is opgeslagen, omdat er weinig tot geen aandacht is besteed aan adoptie- en changemanagement.

    De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

    De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

    Toen er nog geen sprake was van een pandemie, werd er al steeds meer gewerkt met de cloud. Sindsdien is de hoeveelheid activiteit in de cloud zeer sterk toegenomen, mede doordat veel organisaties permanent zijn overgestapt op hybride werken. Uit een recent onderzoek...

    Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

    Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

    Vandaag de dag is de digitale experience bepalend voor al onze interacties met zowel collega’s als bedrijven. Het streven naar perfecte digitale kanalen heeft bijgedragen aan betere ervaringen voor zowel medewerkers als klanten, maar de toegenomen complexiteit heeft het leven van de IT-afdeling er niet gemakkelijker op gemaakt.