Hoe Lamb Weston / Meijer digitaal gezond werd

Servicenow

5 oktober 2021

Services leader Ton Maltha van Lamb Weston / Meijer is naar eigen zeggen zo’n beetje verantwoordelijk voor alles wat niet met de core business – bevroren aardappelproducten op de markt brengen – te maken heeft. “Toen ik deze rol twee jaar geleden, uit eigen wil, op mij nam, vroegen mensen mij naar het waarom.” Zijn antwoord: “Digitaliseren gaat vooral over mensen. Als je mooie processen ontwerpt maar niemand wil zich er aan houden, zijn ze vrij nutteloos.” Maar ook zegt hij: “Bedrijven met processen die niet ‘digitally fit’ zijn, zullen niet overleven in de komende tien jaar. Je blijft dan steken in een moeras van interne problemen.”

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column][su_column size=”3/4″]

eBook

Met het Now Platform kan praktisch iedereen workflows digitaliseren, mobile-first applications maken, werkprocessen stroomlijnen met behulp van AI, en een vinger aan de pols houden van business-processen.

Als je hieronder je gegevens achterlaat, sturen we de publicatie Manufacturing. The smarter way to workflow direct naar je inbox. Als bonus ontvang je ook de whitepaper How Digital Workflows Can Help You Unlock Operational Excellence in Your Factory.

    [/su_column][/su_row]

    Gerelateerde artikelen

    Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

    Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

    Van het boosten van productiviteit tot het navigeren door complexe regelgeving, GAI is cruciaal voor elke vooruitstrevende CIO. Duik dieper in de evolutie sinds de lancering van ChatGPT en blijf op de hoogte van wereldwijde beleidsveranderingen. Zorg dat je niet alleen meekomt, maar ook vooroploopt.

    Harnessing AI to improve cyber resilience

    Harnessing AI to improve cyber resilience

    An expanding attack surface and complexity of threats continue to increase business risks. For most CIOs and CISOs, AI and cyber resilience dominate discussions with the board. AI can disrupt businesses in a positive (or negative) manner, but applied with cybersecurity, it can be a formidable ingredient to achieve levels of cyber resilience unseen before.

    Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

    Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

    Klanttevredenheid lijdt onder gebrekkige service. Een tekort aan ‘virtuele empathie’ en verspreide klantdata zijn knelpunten. Generatieve AI kan uitkomst bieden, denk aan slimmere chatbots, geautomatiseerde kennisartikelen en expertinschakeling voor complexe problemen.