Hoe Lamb Weston / Meijer digitaal gezond werd

Servicenow

5 oktober 2021

Services leader Ton Maltha van Lamb Weston / Meijer is naar eigen zeggen zo’n beetje verantwoordelijk voor alles wat niet met de core business – bevroren aardappelproducten op de markt brengen – te maken heeft. “Toen ik deze rol twee jaar geleden, uit eigen wil, op mij nam, vroegen mensen mij naar het waarom.” Zijn antwoord: “Digitaliseren gaat vooral over mensen. Als je mooie processen ontwerpt maar niemand wil zich er aan houden, zijn ze vrij nutteloos.” Maar ook zegt hij: “Bedrijven met processen die niet ‘digitally fit’ zijn, zullen niet overleven in de komende tien jaar. Je blijft dan steken in een moeras van interne problemen.”

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column][su_column size=”3/4″]

eBook

Met het Now Platform kan praktisch iedereen workflows digitaliseren, mobile-first applications maken, werkprocessen stroomlijnen met behulp van AI, en een vinger aan de pols houden van business-processen.

Als je hieronder je gegevens achterlaat, sturen we de publicatie Manufacturing. The smarter way to workflow direct naar je inbox. Als bonus ontvang je ook de whitepaper How Digital Workflows Can Help You Unlock Operational Excellence in Your Factory.

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

[/su_column][/su_row]

Gerelateerde artikelen

Internationale groei Quooker ondersteund door schaalbare IT-ondersteuning

Internationale groei Quooker ondersteund door schaalbare IT-ondersteuning

Al jaren is Quooker een enorm succesverhaal: het familiebedrijf ziet de omzet al sinds 1993 elke twee tot drie jaar verdubbelen. Met het steeds meer betreden van de buitenlandse markt komen de grenzen van de groei echter in zicht. Niet-schaalbare IT bijvoorbeeld. Daarom is ervoor gekozen om met een modern CRM-platform de klantenbinding te vergroten én de eigen operatie efficiënter in te richten.

CxO: ontdek de use cases van 5G

CxO: ontdek de use cases van 5G

Voorbeelden van 5G-toepassingen te over. Maar het lijken wel steeds dezelfde. 5G is niet alleen geschikt voor toepassingen waarbij robots worden aangestuurd. Daardoor blijven veel best practices onder de radar. Neem de regie en ontdek de use cases voor je eigen organisatie.

Samen bouwen aan een betere klantbeleving

Samen bouwen aan een betere klantbeleving

Dinsdag 28 juni organiseerde Salesforce in de Utrechtse Werkspoorkathedraal het Salesforce Live event, met meer dan tweeduizend bezoekers. Deelnemende bedrijven deelden hier hun verhalen over hoe ze digitale tooling gebruiken om voor te blijven in hun markt. Innoverende partijen baseren hun succes steeds vaker op betere gesprekken met hun klanten, gebaseerd op een 360-graden beeld van deze klanten met een ‘single source of truth’. Met enkele Nederlandse klanten werd tijdens dit event gedemonstreerd hoe dit eruit kan zien.

‘Vijf tech-vectors als aanjagers van continue innovatie’

‘Vijf tech-vectors als aanjagers van continue innovatie’

Ontwikkelingen rond technologie, data en digital gaan razendsnel. In combinatie vormen ze de belangrijkste bron van nieuwe waarde. Tegelijk zijn ze een risicofactor, want wie kansen mist raakt achterop ten opzichte van de concurrentie. “Gezien het belang zou een voortdurende weging van alle nieuwe mogelijkheden en risico’s van technologie het belangrijkste thema in de bestuurskamer moeten zijn”, zegt Hylke Sprangers. De Erasmus-docent zet de voornaamste tech-vectors op een rij.