Hoe en waarom IT-teams radicaal aan het veranderen zijn

Rackspace

28 september 2021

Traditionele IT-teams zijn gebouwd voor on-prem, maar de huidige agile, cloud-native wereld stelt andere eisen. Voortdurende verbetering en innovatie staan bovenaan de agenda van vooruitstrevende organisaties. Ontdek hoe de veranderingen in infrastructuur de manier waarop IT-teams werken verandert en hoe je hierop moet reageren.

In onze whitepaper How and why IT teams are radically changing, and what that means for organizations, leer je het volgende:

  • Hoe de democratisering van IT organisaties beïnvloedt
  • Hoe applicatie-modernisatie de herstructurering van organisaties beïnvloedt
  • De impact van verhoogde tech fluency
  • Waarom tech een verstoorder is van IT-teamrollen

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column]

[su_column size=”3/4″]

Download nu je gratis exemplaar!

    [/su_column][/su_row]

    Gerelateerde artikelen

    Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

    Regelgeving voor generatieve AI – wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen

    Van het boosten van productiviteit tot het navigeren door complexe regelgeving, GAI is cruciaal voor elke vooruitstrevende CIO. Duik dieper in de evolutie sinds de lancering van ChatGPT en blijf op de hoogte van wereldwijde beleidsveranderingen. Zorg dat je niet alleen meekomt, maar ook vooroploopt.

    Harnessing AI to improve cyber resilience

    Harnessing AI to improve cyber resilience

    An expanding attack surface and complexity of threats continue to increase business risks. For most CIOs and CISOs, AI and cyber resilience dominate discussions with the board. AI can disrupt businesses in a positive (or negative) manner, but applied with cybersecurity, it can be a formidable ingredient to achieve levels of cyber resilience unseen before.

    Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

    Ontdek generatieve AI en keer het tij bij ontevreden klanten

    Klanttevredenheid lijdt onder gebrekkige service. Een tekort aan ‘virtuele empathie’ en verspreide klantdata zijn knelpunten. Generatieve AI kan uitkomst bieden, denk aan slimmere chatbots, geautomatiseerde kennisartikelen en expertinschakeling voor complexe problemen.