Hoe en waarom IT-teams radicaal aan het veranderen zijn

Rackspace

28 september 2021

Traditionele IT-teams zijn gebouwd voor on-prem, maar de huidige agile, cloud-native wereld stelt andere eisen. Voortdurende verbetering en innovatie staan bovenaan de agenda van vooruitstrevende organisaties. Ontdek hoe de veranderingen in infrastructuur de manier waarop IT-teams werken verandert en hoe je hierop moet reageren.

In onze whitepaper How and why IT teams are radically changing, and what that means for organizations, leer je het volgende:

  • Hoe de democratisering van IT organisaties beïnvloedt
  • Hoe applicatie-modernisatie de herstructurering van organisaties beïnvloedt
  • De impact van verhoogde tech fluency
  • Waarom tech een verstoorder is van IT-teamrollen

[su_row][su_column size=”1/4″]

[/su_column]

[su_column size=”3/4″]

Download nu je gratis exemplaar!

    [/su_column][/su_row]

    Gerelateerde artikelen

    Adoptie- en changemanagement must voor succesvol project

    Adoptie- en changemanagement must voor succesvol project

    Veel organisaties zijn versneld gaan digitaliseren. Daarbij kijken ze vaak alleen naar de functionaliteiten en is er minder aandacht voor processen. Nu Microsoft 365 bijna overal gebruikt wordt, zie je dat data overal en nergens is opgeslagen, omdat er weinig tot geen aandacht is besteed aan adoptie- en changemanagement.

    De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

    De vier grootste cloud-uitdagingen en hoe zichtbaarheid kan helpen

    Toen er nog geen sprake was van een pandemie, werd er al steeds meer gewerkt met de cloud. Sindsdien is de hoeveelheid activiteit in de cloud zeer sterk toegenomen, mede doordat veel organisaties permanent zijn overgestapt op hybride werken. Uit een recent onderzoek...

    Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

    Gebruik unified observability voor een vlotte digitale experience

    Vandaag de dag is de digitale experience bepalend voor al onze interacties met zowel collega’s als bedrijven. Het streven naar perfecte digitale kanalen heeft bijgedragen aan betere ervaringen voor zowel medewerkers als klanten, maar de toegenomen complexiteit heeft het leven van de IT-afdeling er niet gemakkelijker op gemaakt.