Reinier Welschen
Reinier Welschen (Electrolux): ‘Optimaliseer bedrijfsprocessen met AI’
In een tijd van snelle technologische vooruitgang speelt de integratie van kunstmatige intelligentie (AI) in bedrijfsactiviteiten een cruciale rol als drijvende kracht achter innovatie en efficiëntie. Zo ook bij ’s werelds grootste producent van huishoudelijke apparatuur Electrolux. Het van oorsprong Zweedse bedrijf maakt en verkoopt producten onder diverse merknamen, waaronder Electrolux, AEG en Zanussi.
Tijdens het dynamische rondetafelgesprek gaat Reinier Welschen, Aftersales Director van Electrolux, samen met initiatiefnemer IFS dieper in op de transformerende impact van AI op verschillende facetten van de bedrijfsvoering. De voormalige consultant heeft een achtergrond in finance en IT, en een open blik voor zowel data, systemen, mensen als processen. Welschen deelt tijdens zijn inleidende presentatie praktische inzichten, ervaringen en strategieën die hij sinds 2017 in diverse innovatieve en op verandering gerichte functies bij Electrolux heeft opgedaan. Ook zal hij ingaan op de strategische wisselwerking met het in enterprise-software gespecialiseerde IFS.
Het idee van de bijeenkomst op 9 april in ’s-Hertogenbosch is dat alle aangehaalde, sterk op businesswaarde-gedreven initiatieven direct toepasbaar zijn binnen de organisaties van de deelnemers. AI-gerelateerde discussiepunten zijn onder andere: het stroomlijnen van bedrijfsactiviteiten en strategische besluitvorming; de uitdagingen en successen bij integratie; en de toekomst van AI in het bedrijfsleven en de mindset-verandering die vereist is om daar te komen.
Dit alles biedt deelnemers de meerwaarde om vol vertrouwen en met een vooruitziende blik de uitdagingen van morgen aan te gaan.