Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Innoveren en personaliseren met uniforme klantgegevens

16 september 2022 @ 08:00 - 12:00

Je bent nergens zonder betrouwbare, verifieerbare en samenhangende gegevens van je klanten. En betrouwbaar betekent hier ook: ‘actueel’ én ‘direct beschikbaar’. Alleen dan kun je je klanten goed bedienen en zorgen voor een prettige ervaring – waarvan ook je medewerkers gemotiveerd raken. Bovendien kun je zo blijven innoveren in je dienstenaanbod.

Dit weet je natuurlijk allemaal al. Alleen: de manier waarop organisaties klantdata verzamelen, interpreteren en ernaar handelen, is vaak versnipperd en ongestructureerd. Grote kans dat het er bij jouw organisatie ook zo aan toe gaat.

Hoe kun je die data optimaliseren? Het is een cliché, maar met een 360 graden klantbeeld begrijp je de wensen van je klanten veel beter, kun je hun volgende stappen voorspellen en ze over alle beschikbare kanalen een uitstekende ervaring met een persoonlijk tintje bieden. Uniforme gegevens vormen hiervoor de basis.

Maar hoe kom je tot zo’n databasis? Wat zijn gebruikelijke hindernissen en hoe overwin je die? En hoe ontwikkel je een innovatieve datastrategie die tegelijkertijd een juiste data governance en de privacy waarborgt?

Bouke Hoving, CIO Retail Banking bij ING en Wouter van Geluwe (Adobe) zullen op deze brunchsessie ingaan op deze vragen. Uiteraard is er ruimte voor discussie. Ben je CIO, CDO of houd je je anderszins bezig met het optimaliseren van klantgegevens? Je bent van harte welkom!

Aanmelden

Gegevens

Datum:
16 september 2022
Tijd:
08:00 - 12:00

Locatie

Rosarium
Amstelpark 1, Europaboulevard
Amsterdam,