De expliciete vraag van de klant kent in de IT-dienstverlening vaak een impliciete wens. Om die onuitgesproken behoefte te kunnen invullen, moeten de businessdoelstellingen voor alle betrokkenen duidelijk zijn. Echt goed inspelen op de klantvraag gebeurt volgens Levi9 Technology Services op drie niveaus: de klant zelf, de medewerker, maar ook de eindgebruiker.

In dit derde deel van de whitepaper-reeks over customer intimacy komen de eigen medewerkers aan bod. Aan het woord is Johan de Groot, medeoprichter en CTO van Faktor, dat gespecialiseerd is in consent management.

Geïnteresseerd in de whitepaper? Laat hier je gegevens achter en je ontvangt een link naar de publicatie per e-mail.

    .

    De focus van Levi9 Technology Services ligt sterk op business technologie: de IT waarmee bedrijven zich onderscheiden in de markt. Binnen het nearshoremodel ontwikkelen de engineers samen met de business of het bestuur onderscheidende maatwerk software. Levi9 heeft zo’n twintig mensen in Nederland en meer dan duizend in Oost-Europa – allemaal ambitieuze, hoger opgeleide professionals die goed Engels spreken. Niet gehinderd door overbodige managers doen zij wat het beste is voor de klant. Naast het maatwerk zijn ook commodities belangrijk binnen de dienstverlening van Levi9. Cloud, api’s, business services en serverless computing worden volop ingezet. Al dan niet in combinatie vormen de technologieën een katalysator voor schaalbaarheid en versnelling. Heeft u een business uitdaging en zoekt u een technology partner die hierin kan ondersteunen? Neem dan contact op met Levi9, zodat we samen het gemeenschappelijke doel kunnen definiëren en realiseren: info@levi9.com

    REAGEREN

    Plaats je reactie
    Je naam