Infor verbetert klantenservice met rijke, gepersonaliseerde informatie

0

Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties voor de cloud, kondigt de beschikbaarheid aan van Infor Concierge, een krachtige self-service tool waarmee klanten eenvoudiger toegang hebben tot belangrijke sites, content en middelen. Infor Concierge is intuïtief, heeft een moderne look en feel en is 24×7 zonder extra kosten beschikbaar voor alle klanten met een Infor Maintenance- of Subscription-contract.

De tool is ontwikkeld in samenwerking met de Infor Customer Experience Board waarin klanten uit de hele wereld zijn vertegenwoordigd. Zij werken nauw samen met Infor om de klantervaring te verbeteren. Infor Concierge biedt klanten toegang tot updates over support-incidenten, quick views, informatie over productspecifieke webinars en één plek waar alle productdocumentatie te vinden is. Door klanten invloed te geven op de specificaties van het ontwerp, de ontwikkeling, het testen en de goedkeuring kan Infor de wensen van de klanten direct in Infor Concierge verwerken.

Infor Concierge is ontwikkeld met behulp van Infor Ming.le dat rolgebaseerde startpagina’s biedt met widgets die informatie van meerdere ERP-systemen op een plek tonen. Elke gebruiker kan zijn startscherm personaliseren en heeft op elk moment toegang tot informatie over zijn Infor-diensten en -oplossingen en controle over wie binnen de organisatie welke informatie kan bekijken. Daarnaast kunnen gebruikers contact opnemen met andere gebruikers in de Infor Communities en Infor-contacten e-mailen of bellen.

“Infor wil de makkelijkste bedrijfssoftwareleverancier zijn om mee samen te werken als het gaat om interacties. Door onze klanten toegang te geven tot informatie, kunnen ze zakelijke problemen sneller oplossen en op elk moment beschikken over gegevens die ze nodig hebben, zonder dat ze daar meerdere telefoontjes en e-mails aan moeten wijden,” aldus Mary Trick, vice-president en chief customer officer bij Infor. “Ons bedrijf begrijpt dat elke organisatie uniek is, net als zijn zakelijke behoeften. We hebben met klanten in diverse sectoren gesproken om te begrijpen welk soort realtime klantenservice zij van een technologiepartner verwachten. En dat is allemaal verwerkt in Infor Concierge.”

 

Lubbers De Jong
Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Bynder, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.