In een snel globaliserende en individualiserende markt wordt onderscheidend vermogen steeds belangrijker. Bedrijven met een decennialange bestaanshistorie lopen het risico niet voldoende snelheid te kunnen maken, wat uiteindelijk leidt tot verzwakking van de marktpositie. Een toekomstgerichte sourcingsstrategie, aangevuld met slimme en creatieve IT-oplossingen en ondersteund door (nieuwe) partners, biedt soelaas.

Dit artikel is onderdeel van CIO – management en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu CIO – management en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Cognizant (NASDAQ: CTSH) is een vooraanstaande dienstverlener in digital, consultancy, IT outsourcing en BPO services. Met het hoofdkantoor gevestigd in Teaneck, New Jersey (US) werkt Cognizant in nauw partnerschap met ’s werelds grootste organisaties om hun concurrentiepositie te versterken door middel van efficiency en innovatie in hun bedrijfsoperatie. Cognizant heeft wereldwijd meer dan 100 ontwikkel & delivery centers en opereert met ruim 260.000 werknemers. De organisatie heeft een NASDAQ-100 en S&P 500-notering en is verder genoteerd in de Forbes Global 2000 en Fortune 500 (#205). Cognizant behoort hiermee tot de best presterende en snelst groeiende bedrijven in de wereld.