DXC maakt succesvolle IT-modernisering op schaal mogelijk. Dat doen we door een veilige digitale basis op maat te maken en uit te rollen, die u inzet om snel zakelijke veranderingen mogelijk te maken voor nu en de toekomst. Een digitale basis stelt u als CIO in staat om IT te beheren, door te ontwikkelen en aan te passen in het tempo waarin het bedrijf dat nodig heeft.

Om budget vrij te maken, beginnen we met het aanzienlijk verlagen van de run-ratekosten met behulp van DXC Bionix™, onze aanpak van intelligente automatisering op schaal. Bionix wordt ondersteund door Platform DXC™, ons leveringsplatform voor het digitale tijdperk.

Vervolgens moderniseren we uw IT door uw missiekritieke applicaties aan te pas-
sen voor inzet op cloud- en digitale technologieën en door tegelijkertijd multicloudomgevingen te integreren, beveiligen en beheren.

Door de digitale basis van onze klanten te ontwerpen, te implementeren en te beveiligen, maken DXC en onze partners een nieuw IT-bedrijfsmodel mogelijk. We bieden u daarmee een manier om complexe uitdagingen op het vlak van IT-modernisering en -transformatie op te blijven lossen. Ook in de toekomst!

DXC Bionix: intelligente automatisering op schaal

Bedrijven moeten beter presteren om succesvol te kunnen zijn in het digitale tijdperk. Met oplossingen gebaseerd op DXC Bionix™ kunnen onze klanten zowel de performance als de toegevoegde waarde maximaliseren, om zodoende hun digitale transformaties te versnellen.

DXC Bionix maakt gebruik van analytics en van kunstmatige intelligentie (AI), lean-procesmethodologie en toonaangevende automatiseringsmogelijkheden om meer inzicht, snelheid en efficiëntie te leveren.

Analytics en AI bieden realtime inzicht in bedrijfsvoering en processen, identificeren mogelijkheden voor kostenbesparing en helpen bij het leveren van innovatie. Bionix maakt gebruik van de kracht van datamining, deep learning en voorspellende intelligentie.

Lean-procesmethodologie verbetert continu de performance van oplossingen, elimineert inefficiënties en verspilling en optimaliseert zowel workflows als teamprestaties. Deze helpen op hun beurt om de kwaliteit van de dienstverlening, de consistentie en de resultaten te verbeteren.

De automatiseringscomponent maakt gebruik van technologieën beschikbaar via DXC’s partnernetwerk. Hierdoor zijn handmatige acties in veelvoorkomende taken, processen en workflows niet langer nodig, en kunnen de responstijden, nauwkeurigheid en standaardisatie worden verbeterd.

De resultaten zijn indrukwekkend: zo’n driekwart van de incidenten wordt automatisch opgelost of van een diagnose voorzien (dus zonder menselijke tussenkomst) de kosten van testen nemen met een kwart af en RPA (robotic process automation) zorgt voor een reductie van twee derde in de doorlooptijd van processen.

DXC-beveiligingsplatform met ServiceNow

Ondernemingen worstelen met het bijhouden van handmatige workflows en overdrachten tussen beveiliging en IT. Handmatige processen voor het reageren op beveiligingsincidenten en kwetsbaarheden, gecombineerd met problemen bij het vinden en behouden van beveiligingsspecialisten, zorgen bovendien voor gaten in de beveiliging. Veel organisaties hebben zelfs een onvolledig beeld van de status van hun beveiliging.

“Zo’n driekwart van de incidenten wordt automatisch opgelost of van een diagnose voorzien”

Met het beveiligingsplatform van DXC Technology kunt u processen automatiseren en prioriteit geven aan bedreigingen, incidenten en kwetsbaarheden. Dit zorgt voor een hoog niveau van automatisering en integratie van beveiligingsservices in bedrijfsprocessen, IT-systemen, infrastructuur en toolsets.

Het beveiligingsplatform van DXC Technology helpt organisaties bij het leveren van een efficiënte beveiligingsrespons, het stroomlijnen van remediation en het duidelijk visualiseren van de status van de beveiliging. Dit doen we door beveiligingsteams de beschikking te geven over de cloudgebaseerde IT-servicebeheermogelijkheden van ServiceNow. Dit platform combineert de operationele processen en geavanceerde workflows van DXC’s cybersecurity met ServiceNow.

Beschikbaar als volledige managed service, zorgt het DXC Security Platform voor continue monitoring en beheer van incidenten en kwetsbaarheden door DXC’s 24/7 wereldwijde security-operationscenters. DXC’s wereldwijde ServiceNow-praktijk biedt aanvullende adviesdiensten om ervoor te zorgen dat organisaties de efficiëntie verbeteren en de kosten verlagen door servicebeheer naar de cloud te brengen.

Moderniseren en maximaliseren van applicaties

Het pad naar digitale transformatie is bezaaid met legacy-applicaties die zijn vervangen in plaats van gemoderniseerd. Volgens Gartner kan deze aanpak een vergissing zijn, omdat deze “legacy-applicaties waardevolle kernfuncties en gegevens bevatten die essentieel zijn voor de digitale bedrijfsinitiatieven”.

In plaats van te kijken naar vervanging is het belangrijk voor uw onderneming om uw applicatieportefeuille actief te beheren, belemmeringen weg te nemen en een continue, bedrijfsgestuurde moderniseringsslag uit te voeren om optimale waarde uit uw bestaande investeringen te halen. Succes vereist een iteratieve benadering van continue applicatiemigratie en -transformatie.

DXC Technology biedt een pakket agile services om uw organisatie hierbij te begeleiden. DXC’s migratie- en transformatieservices combineren wereldwijde digitale levering en de beste technologieën om de opties grondig te analyseren, een succesvolle migratie te garanderen en, waar nodig, uw gemoderniseerde omgeving te beheren. U kunt traditionele IT-uitgaven reduceren door uw applicatieportfolio en infrastructuur te rationaliseren en te moderniseren.

De services van DXC verkorten de tijd en verlagen de kosten bij migratie naar openbare cloud of hybride cloud, datacenters of virtuele platforms. We bieden een flexibel, volledig agile framework voor het plannen en uitvoeren van succesvolle migraties en het optimaal transformeren van applicaties om uw bedrijfsresultaten te versnellen.

Digitale transformatiecentra

De digitale-transformatiecentra van DXC Technology zijn een plaats voor digitale innovatie: voor ontdekking, ontwikkeling en levering van digitale innovatie. We werken hier samen met onze klanten om de issues in hun business snel op te lossen en het leveren van toegevoegde waarde te versnellen. DXC kan helpen bij het opstellen van een duidelijke routekaart voor digitale transformatie, zodat uw bedrijf ideeën snel kan omzetten in specifieke stappen.

In een van DXC’s digitale-transformatiecentra werkt uw team samen met onze experts en een omvangrijk ecosysteem aan industriepartners om direct inzetbare oplossingen te creëren en uit te leveren.

Tijdens de interactie met een van DXC’s digitale-transformatiecentra helpen wij uw team visualiseren hoe innovatie eruit kan zien en hoe de digitale transformatie te versnellen. Ons team van digitale specialisten werkt er met u samen om de belangrijkste uitdagingen in uw digitale reis te verwoorden en vervolgens een aanpak in te zetten die u helpt om in samenwerking met partners alle essentiële elementen van uw plan te verwezenlijken.

Voor veel bedrijven is dit de allereerste start in het proces van het definiëren van een digitale routekaart. Voor andere kan een samenwerking met een van DXC’s digitale-transformatiecentra problemen oplossen die op dit moment hun impact hebben op een lopend ​​digitaal programma.

In DXC’s digitale-transformatiecentra:

  • Werken we samen met klanten aan het oplossen van uitdagingen waar hun bedrijf tegenaan loopt.
  • Bieden we een totale onderdompeling in digitale cultuur door klanten te laten samenwerken met multidisciplinaire topteams aan de ‘kunst van het mogelijke’.
  • Passen we DXC Bionix™ toe om de performance te maximaliseren en de digitale transformatie te versnellen.
  • Gebruiken we ons ​​onafhankelijke partnernetwerk en onze wereldwijde ervaring om innovatieve benaderingen naar voren te brengen die verder doorontwikkeld kunnen worden.
  • Zetten we onze relaties met toonaangevende universiteiten in om vaardigheden op te bouwen in digitale en opkomende technologieën.

Tijdens uw opdracht werken we met u samen in vier fasen, waarbij we een agile aanpak kiezen die wordt gekenmerkt door samenwerking en continu leren, experimenteren en uitleveren. Deze vier fasen zijn:

  1. Design thinking – Identificeren van de belangrijkste uitdagingen en prioriteiten voor de onderneming in workshops met behulp van methoden voor design thinking. Anders leren nadenken over de uitdagingen in de business en hoe u de grootste waarde voor het bedrijf kunt behalen.
  2. Prototypen – Snel gezamenlijk ontwikkelen van prototypes om een minimum viable product (MVP) te creëren. Werken naar een MVP toe houdt in dat er een incrementele benadering wordt gekozen naar een resultaat met toegevoegde waarde voor het bedrijf.
  3. Ontwikkelen – Implementeren en integreren van het minimum viable product in de omgeving van de klant met behulp van DevSecOps-technieken.
  4. Go-live en opschalen – Opschalen naar volledige uitrol en productie, met voortdurende ondersteuning en verdere integratie en levering.

“Het pad naar digitale transformatie is bezaaid met legacy-applicaties die zijn vervangen in plaats van gemoderniseerd”

close

IT Executive Nieuwsbrief


Elke week een korte e-mail met daarin onze beste content, aankondigingen van evenementen en méér.

Wij delen je persoonsgegevens uitsluitend met derden die deze service mogelijk maken. Lees onze privacyverklaring.

DXC Technology helps our customers across the entire enterprise technology stack with differentiated industry solutions. We modernize IT, optimize data architectures, and make everything secure, scalable and orchestrated across public, private and hybrid clouds. We combine years of experience running mission-critical systems with the latest digital innovations to deliver better business outcomes and new levels of performance, competitiveness and experiences for our customers and their stakeholders. DXC invests in three key drivers of growth: People, Customers and Operational Execution. The company’s global scale, talent and innovation platforms serve 6,000 private and public-sector customers in 70 countries. DXC’s extensive partner network helps drive collaboration and leverage technology independence.

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam