Waarom cybersecurity niet kan zonder Artificial Intelligence

0

De dreiging van cyberaanvallen groeit, evenals de aard van deze aanvallen en de schadepost die zij veroorzaken. Zonder kunstmatige intelligentie gaan we de strijd tegen cyberaanvallen niet winnen.

Fujitsu kiest daarom voor een proactieve, ‘intelligence-led’ benadering van cybersecurity. “Omdat aanvallen op ieder moment kunnen voorkomen, is het belangrijk om deze real-time te identificeren wanneer zij plaatsvinden”, stelt Dr. Joseph Reger. “Wij doen dit door een holistische blik op het internet en het monitoren van verkeer binnen en buiten bedrijven, 24/7.”

Lees het gehele artikel op Fujitsu Nieuws.

Fujitsu
Fujitsu is een toonaangevende Japanse informatie en communicatie technologie (ICT) leverancier met circa 156.000 medewerkers die klanten ondersteunen in meer dan 100 landen. Fujitsu is uniek in de volledige portefeuille van producten, oplossingen en diensten, variërend van clients tot datacenteroplossingen, Managed Infrastructures en Infrastructure-as-a-Service. Fujitsu heeft in Nederland circa 600 medewerkers en maakt deel uit van de wereldwijde Fujitsu-groep, de derde ICT services dienstverlener in de wereld. Belangrijke klanten in Nederland van onze products en services business zijn onder meer Ahold, Alliander, Arboned, ASML, Belastingdienst, EASI (alle client devices voor de werkplekken van bijna alle ministeries), Equens, Evides, gemeente Almere, Havenbedrijf Rotterdam, IHC Merwede, Luchtsverkeerleiding Nederland (LVNL), Politie, Openbaar Ministerie, Rijks Dienst Wegverkeer (RDW), Provincie Noord-Holland, PWN, Rijkswaterstaat, Robeco, Sabic, Slingeland Ziekenhuis, SurfSara en Taqa Energy. Klanten van Fujitsu waarderen de persoonlijke aanpak, de flexibiliteit van de lokale organisatie en benutten de mogelijkheden die de wereldwijde organisatie biedt.