De dreiging van cyberaanvallen groeit, evenals de aard van deze aanvallen en de schadepost die zij veroorzaken. Zonder kunstmatige intelligentie gaan we de strijd tegen cyberaanvallen niet winnen.

Fujitsu kiest daarom voor een proactieve, ‘intelligence-led’ benadering van cybersecurity. “Omdat aanvallen op ieder moment kunnen voorkomen, is het belangrijk om deze real-time te identificeren wanneer zij plaatsvinden”, stelt Dr. Joseph Reger. “Wij doen dit door een holistische blik op het internet en het monitoren van verkeer binnen en buiten bedrijven, 24/7.”

Lees het gehele artikel op Fujitsu Nieuws.

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 155.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,5 triljoen yen (US$ 40 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2017. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com. Fujitsu Nederland heeft circa 600 medewerkers. Belangrijke klanten van onze products en services business zijn onder meer Ahold, Alliander, Arboned, ASML, Belastingdienst, EASI (alle client devices voor de werkplekken van bijna alle ministeries), Equens, Evides, gemeente Almere, Havenbedrijf Rotterdam, IHC Merwede, Luchtsverkeerleiding Nederland (LVNL), Politie, Openbaar Ministerie, Rijks Dienst Wegverkeer (RDW), Provincie Noord-Holland, PWN, Rijkswaterstaat, Robeco, Sint Maartenskliniek, Sabic, Slingeland Ziekenhuis, SurfSara en Taqa Energy. Klanten van Fujitsu waarderen de persoonlijke aanpak, de flexibiliteit van de lokale organisatie en benutten de mogelijkheden die de wereldwijde organisatie biedt.