Teradata is in 2017 als leider gepositioneerd in zes evaluaties van analisten, waaronder rapporten van Gartner, Forrester Research en The Information Difference. Teradata blijft een drijvende kracht in de analytics-markt met unieke marktproposities zoals Teradata Everywhere en Hybrid Cloud, en biedt klanten daarnaast flexibiliteit en keuze met overdraagbare software-licenties. In combinatie met consulting-diensten helpt Teradata […]

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Bynder, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter