Teradata als leider gepositioneerd in zes rapporten van topanalisten

0

Teradata is in 2017 als leider gepositioneerd in zes evaluaties van analisten, waaronder rapporten van Gartner, Forrester Research en The Information Difference.

Teradata blijft een drijvende kracht in de analytics-markt met unieke marktproposities zoals Teradata Everywhere en Hybrid Cloud, en biedt klanten daarnaast flexibiliteit en keuze met overdraagbare software-licenties.

In combinatie met consulting-diensten helpt Teradata bedrijven een analytisch ecosysteem te ontwerpen dat specifiek gericht is op hun unieke zakelijke eisen. Teradata is van mening dat zijn positie als leider in deze zes rapporten te danken is aan de doorlopende inzet op innovatie.

“Bedrijven worden tegenwoordig geconfronteerd met ongekende uitdagingen. Ze vertrouwen op leiders waaraan ze hun meest strategische activa – hun data –  kunnen toevertrouwen en voor de analyses die ze effectiever en winstgevender kunnen maken,” zegt Vic Lund, CEO van Teradata. “Wij geloven dat deze rapporten een bevestiging zijn van het marktleiderschap en de innovatie van Teradata.”

Teradata begon het jaar met de hoogste beoordeling en een eerste positie op het gebied van klanttevredenheid onder de top 25 datawarehouse-providers in het wereldwijde Big Data Warehouse Landscape van The Information Difference.

Dit rapport werd gevolgd door een erkenning in het Gartner: February 2017 Magic Quadrant for Data Management Solutions for Analytics; Gartner: March 2017 Critical Capabilities for Data Management Solutions for Analytics; The Forrester Wave: In-Memory Databases, Q1 2017; The Forrester Wave: Real-time Interaction Management, Q2 2017; en meest recent, The Forrester Wave: Big Data Warehouse, Q2 2017.

Deze zes rapporten zijn allemaal op teradata.com te lezen.

“Deze rapporten zijn een bevestiging van de toonaangevende visie en innovatieve aanpak van Teradata voor het oplossen van de meest ingewikkelde zakelijke en analytische uitdagingen voor onze klanten,” zegt Chris Twogood, senior VP Marketing van Teradata.

“Wij bieden onbeperkte keuzes ter ondersteuning van snel veranderende bedrijfsstrategieën en modellen, en een groeiende en diverse gemeenschap van nieuwe en bestaande gebruikers. Teradata blijft verder een opkomende naam in analytics-consulting, waar de vraag naar gekwalificeerde diensten versnelt. Dit is onze focus en onze passie, en onze klanten weten dat.”

Lubbers De Jong

Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen.

Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven.

Lubbers De Jong werkt onder andere voor Bynder, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.