TenICT wint FD Gazelle Award 2017

0

TenICT, an AnylinQ company, heeft een FD Gazelle Award gewonnen. Het IT-bedrijf kreeg de prijs uitgereikt in de categorie Groot van de regio Oost.

TenICT kwam in aanmerking voor een FD Gazelle omdat het meer dan 3 jaar achtereenvolgend een omzetgroei van minstens 20% realiseerde. Het bedrijf werd in het voorjaar van 2017 overgenomen door AnylinQ Group, dat daarmee 4 jaar op rij een FD Gazelle in de wacht heeft gesleept.

AnylinQ Group is een expert op het gebied van beheer en inzet van strategische bedrijfsdata en groeide door de overname van IT-kennisorganisatie TenICT uit tot een organisatie met zo’n 200 werknemers.

Dennis Kuipers, algemeen directeur van AnylinQ Group: “Ik ben trots op deze benoeming en zie het als erkenning van alle mooie bedrijfsresultaten waar we met z’n allen hard voor gewerkt hebben. 2017 kan met recht een bewogen jaar worden genoemd voor AnylinQ. Dit is echter pas het begin. De komende tijd staan er mooie dingen te gebeuren en gaan we veel investeren in mensen, kennis en verdere groei.”

De FD Gazellen worden jaarlijks toegekend door Het Financieele Dagblad. De awards voor de regio Oost werden op 16 november uitgereikt tijdens een feestelijke avond in de Deventer Schouwburg.

Over TenICT
Kennisorganisatie TenICT werd in mei 2017 overgenomen door de AnylinQ Group waardoor het grootste gespecialiseerde IT-infrastructuurbedrijf van Nederland ontstond dat solutions, consultancy en managed service onder één dak aanbiedt. Het bedrijf heeft maar liefst vier maal op rij een FD Gazelle Award gewonnen vanwege snelle groei. AnylinQ is onderdeel van een breed ecosysteem van leidende technologiebedrijven en is kennispartner van onder andere Huawei, VMWare en Commvault. Meer informatie: www.AnylinQ.com

Lubbers De Jong

Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen.

Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven.

Lubbers De Jong werkt onder andere voor Bynder, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.