De luchtvaart wordt gekenmerkt door een cyclische vraag en aanbod en lage winstgevendheid, in hoge mate beïnvloed door de brandstofprijzen. Omdat prijstransparantie en verwachtingen van klanten toenemen, kiezen luchtvaartmaatschappijen er steeds vaker voor om digitale technologieën als krachtmiddel in te zetten. Zo ook Transavia.

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Accenture is een wereldwijd professional services bedrijf met een compleet aanbod diensten en oplossingen op het vlak van strategie, consultancy, digital, technologie en operations. Met ongekende ervaring en gespecialiseerde vaardigheden in meer dan 40 marktsectoren en voor alle bedrijfsfuncties is Accenture actief op het snijvlak van business en technologie. Deze activiteiten worden ondersteund door het grootste wereldwijde delivery-netwerk. Het uitgebreide aanbod van Accenture stelt klanten in staat hun prestaties continu te verbeteren en duurzame waarde voor aandeelhouders te creëren. Met meer dan 401.000 mensen die klanten in ruim 120 landen ondersteunen, is Accenture aanjager van de innovaties die nodig zijn om manier waarop de wereld werkt en leeft te verbeteren. Bezoek ons op www.accenture.nl

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter