Royal IHC kiest voor service desk en on-site support van Fujitsu

0

Royal IHC en Fujitsu hebben een vijfjarig contract getekend voor de uitbesteding van de servicedesk en werkplekondersteuning van de ruim 2700 medewerkers van het maritiem concern uit Kinderdijk. Naast een efficiënter en goedkoper opererende servicedesk wil Royal IHC dat de IT-ondersteuning makkelijk mee buigt met de ontwikkelingen binnen het concern.

“Met Fujitsu hebben wij de partner binnengehaald die, mede door haar ervaring in binnen én buitenland, deze uitdagingen goed overziet en hierop kan inspelen”, aldus Jan van de Wouw, Group IT Director van Royal IHC.

Lees het volledige persbericht.

Fujitsu
Fujitsu is een toonaangevende Japanse informatie en communicatie technologie (ICT) leverancier met circa 156.000 medewerkers die klanten ondersteunen in meer dan 100 landen. Fujitsu is uniek in de volledige portefeuille van producten, oplossingen en diensten, variërend van clients tot datacenteroplossingen, Managed Infrastructures en Infrastructure-as-a-Service. Fujitsu heeft in Nederland circa 600 medewerkers en maakt deel uit van de wereldwijde Fujitsu-groep, de derde ICT services dienstverlener in de wereld. Belangrijke klanten in Nederland van onze products en services business zijn onder meer Ahold, Alliander, Arboned, ASML, Belastingdienst, EASI (alle client devices voor de werkplekken van bijna alle ministeries), Equens, Evides, gemeente Almere, Havenbedrijf Rotterdam, IHC Merwede, Luchtsverkeerleiding Nederland (LVNL), Politie, Openbaar Ministerie, Rijks Dienst Wegverkeer (RDW), Provincie Noord-Holland, PWN, Rijkswaterstaat, Robeco, Sabic, Slingeland Ziekenhuis, SurfSara en Taqa Energy. Klanten van Fujitsu waarderen de persoonlijke aanpak, de flexibiliteit van de lokale organisatie en benutten de mogelijkheden die de wereldwijde organisatie biedt.