Het verbinden van alle informatie van de interactie tussen klanten en kanalen, bedrijfsonderdelen, afdelingen en werknemers helpt om betrouwbare profielen van klanten te creëren. Met een 360-graden klantbeeld kun je de customer experience (CX) verbeteren bij elke gelegenheid die zich voordoet. Want klanten willen een frictieloze persoonlijke ervaring.

Dat blijkt ook uit de cijfers. Bedrijven die vooroplopen op het gebied van customer experience presteren ruim honderd procent beter dan hun markt.

Omdat de concurrentie niet stil zit, is het belangrijk initiatieven voor verbetering van de CX meteen op het goede spoor te helpen. En daarvoor is brede steun nodig binnen de organisatie, zodat het niet de zoveelste innovatie-activiteit wordt.

Hoe beheer je alle klantgegevens op strategische wijze, en hoe deel je ze? Kritieke klantdata moet kloppen, relevant zijn en op een correcte manier worden beheerd. Dit vereist een sterke business case.

Informatica heeft een leidraad opgesteld die helpt bij het bouwen van een overtuigende business case, zodat je de benodigde ondersteuning en investeringen kunt veiligstellen in de boardroom.

Doe er je voordeel mee!

.

Informatica is the Enterprise Cloud Data Management leader that accelerates data-driven digital transformation. Informatica enables companies to unleash the power of data to become more agile, realize new growth opportunities, lead to new inventions resulting in intelligent market disruptions. Over the past 25 years, Informatica has helped more than 9,000 customers unleash the power of data. For more information, call +31 (0)20 708 1800.

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam