Nederlanders verkiezen traditionele communicatiekanalen bij online service Amsterdam, 24 juli 2017 – Een goede online service betekent voor de consument een goede informatievoorziening. 87 procent van de consumenten geeft, in het onderzoek ‘Online service: Trends 2017’, aan dit het meest belangrijk te vinden. Ook een aankoop kunnen doen zonder klant te worden is voor de […]

Dit artikel is onderdeel van CDO – data & digitaal en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu CDO – data & digitaal en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Vorig artikel‘Maak je klaar voor immersed computing’
Volgend artikelSlechte IT-performance – wat moet de business manager ermee?
QNH helpt organisaties met het bijsturen en verbeteren van hun bedrijfsvoering door de inzet van slimme IT-oplossingen. Hierdoor kunnen organisaties via IT innoveren en beter presteren. De dienstverlening van QNH richt zich op het optimaliseren van de informatievoorziening, onderliggende IT-architecturen, applicaties en mobiele toepassingen. Het bedrijf verbindt nieuwe technologieën met bestaande en is daarbij verantwoordelijk voor advies, ontwikkeling, implementatie en beheer. QNH is in staat een totale projectaanpak te realiseren en verbindt daarbij mensen, processen en IT. Er werken 450 mensen vanuit Nederlandse vestigingen in Amsterdam, Maastricht, Groningen en Eindhoven, en in België vanuit de vestiging in Hasselt. Meer informatie over QNH is te vinden op www.qnh.eu of volg QNH op Twitter via @qnh_nl.