Infor, een leverancier van branchespecifieke cloudapplicaties, introduceert Infor Networked Order Management. Deze nieuwe oplossing helpt merken en detailhandelaren bij het verbeteren van hun omni-channel winkelervaring door een sterk verbeterde flexibiliteit aan te bieden voor het orkestreren van de inventaris. Deze nieuwe oplossing gebruikt Infor’s GT Nexus Commerce Network – ‘s werelds grootste zakelijke netwerk met meer dan 55.000 bedrijven, waaronder zes van de tien grootste logistieke dienstverleners en meer dan 40 wereldwijde financiële instellingen.

Networked Order Management verbetert de klantenservice door gebruik te maken van de voorraad uit het gehele toeleveringsnetwerk om het aantal nee-verkopen te verminderen en de doorlooptijden te verkorten.

“Klanten kunnen dankzij onze aanpak voor orderbeheer beter profiteren van de beschikbare voorraad bij alle netwerkdeelnemers,” aldus Wade Gerten, Senior Vice President Retail R&D bij Infor. “Infor’s Networked Order Management biedt toegang tot meer fulfillment-opties dan wat traditioneel mogelijk was. Dit omvat onder meer rechtstreekse levering, in-transit inventaris, magazijnen in handen van retailers en netwerkpartners en zelfs winkelinventaris over het netwerk. Dit was met eerdere orderbeheeroplossingen onmogelijk of te ingewikkeld.”

De Networked Order Management-oplossing van Infor maakt het ook gemakkelijk om klanten meerdere opties te bieden, waaronder het ophalen van een online bestelling in een winkel en verzending van een online bestelling direct uit de winkel. Deze complexe transacties kunnen binnen een enkele transactie worden afgehandeld. Het mobiele in-store-component heeft dezelfde gebruikersinterface als andere Infor-producten. De gebruikersinterface is zo intuïtief dat training voor nieuwe winkelmedewerkers niet meer nodig is.

De Product Configuration-oplossing van Infor zal nauw geïntegreerd worden met deze nieuwe Networked Order Management-oplossing. Dit maakt het voor klanten eenvoudig om hun eigen unieke producten te ontwikkelen terwijl ze de conversiepercentages, de omzet per bestelling en de merkloyaliteit kunnen verbeteren.

Coleman, het AI-platform van Infor, gebruikt deze nieuwe oplossing om te bepalen hoe de fulfillment-opties het beste beheerd kunnen worden. Als er bijvoorbeeld een beperkte voorraad bestaat, kan het beschikbare product eerst aan klanten worden toegewezen of ingezet worden om de acquisitie van nieuwe klanten en markten te ondersteunen. Coleman optimaliseert ook fulfillment-beslissingen door niet alleen de meest efficiënte manier voor het vinden van producten te leren, maar ook door de levering voor waardevolle klanten automatisch te versnellen.

Infor’s moderne cloudgebaseerde benadering van orderbeheer zorgt voor een drastische verlaging van de kosten en complexiteit die doorgaans gepaard gaan met oudere Distributed Order Management-systemen. Voor Infor is cloud meer dan een implementatiestrategie. Door netwerkecosystemen te creëren en de enorme rekenkracht te leveren die nodig is voor machine learning, maakt cloud computing mogelijk om problemen op te lossen op manieren die met met legacy-systemen onmogelijk waren.

Corey Tollefson, General Manager en Senior Vice President van Infor Retail voegt daaraan toe: “We zijn verheugd om deze op netwerken en machine learning gebaseerde benadering van bestellingsbeheer op te markt te brengen. Deze oplossing vormt de basis van ons nieuwe commerceplatform dat gebouwd is om een omnichannel verkoop- en fulfillment-alternatief te bieden voor moderne retail. De waarde wordt nog groter als het wordt gecombineerd met onze geïntegreerde supply chain-, warehouse management-, transportmanagement- en productconfiguratie-oplossingen.”

Deze nieuwe benadering van orderbeheer doorbreekt niet alleen de traditionele barrières tussen de digitale en fysieke handel, maar creëert ook een kans voor merken en detailhandelaren om hun klanten beter van dienst te zijn.

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.500 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

Lubbers De Jong is een Amsterdams adviesbureau dat communicatie en pr inzet als strategische instrumenten voor het bouwen van sterke relaties tussen merken en publieksgroepen. Het bureau is in 1987 opgericht en heeft expertise opgebouwd op het gebied van pr en content marketing voor nationale en internationale technologie- en innovatiebedrijven. Lubbers De Jong werkt onder andere voor Bynder, Red Hat, Infor en Interxion en is sponsor van de Plastic Soup Foundation, Pifworld en TEDxYouth Amsterdam. In 2014 won het bureau de VPRA Dutch PR Award.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter