HSO digitaliseert verzendproces in Dynamics 365 met Transsmart

0
36
Transsmart

HSO, implementatiepartner van Microsoft, integreert de verzendoplossing van Transsmart in Dynamics 365 en AX en breidt hiermee haar productportfolio uit. De shipping en delivery management-oplossing van Transsmart legt de logistieke verbinding tussen webshop, magazijn, vervoerders en klanten. Het proces van aankoop tot en met aflevering van orders wordt hierdoor sneller, inzichtelijker en flexibeler gemaakt. Bedrijven kunnen nu van een volledig digitaal en efficiënt verzendproces gebruikmaken. Hierdoor hoeven zij niet meer zelf met vervoerders te koppelen. De integratie van Transsmart koppelt Dynamics aan meer dan 300 transporteurs in 150 landen wereldwijd.

Flexibiliteit in verzendopties

Door integratie van Transsmart met Microsoft Dynamics 365 en AX biedt HSO meer flexibiliteit in de verschillende verzendopties. Organisaties kunnen de orders via verschillende vervoerders aan hun klanten bieden en hen van een track & trace mogelijkheid en gepersonaliseerde statusupdates voorzien. Dit verhoogt de klanttevredenheid.

Internationale ambitie

De samenwerking is voor beide partijen van toegevoegde waarde en draagt bij aan de internationale groeiambitie van zowel HSO als Transsmart. Doordat Transsmart integreert met vervoerders over de hele wereld, kunnen ook HSO-klanten in Europa, Noord-Amerika en Azië profiteren van de slimme verzendsoftware.

Marcel Kroon, Managing Director bij HSO: “De verzendsoftware van Transsmart is een goede aanvulling op het productportfolio van HSO. Hiermee voorzien we onze klanten, waaronder de klanten in retail en groothandel, van meer flexibiliteit bij transport en verzending. De software is efficiënt en bovendien kostenbesparend. We zijn er trots op dat we met dit partnership onze dienstverlening nog verder kunnen optimaliseren.”

Roger van Son, Algemeen Directeur bij Transsmart: “Door de samenwerking ondersteunen wij nu ook HSO-klanten met het digitaliseren van hun verzendingen. De klik met HSO was meteen goed en onze softwareoplossingen sluiten naadloos op elkaar aan. Omdat HSO ook internationaal opereert, versterken zij ons in het streven om internationaal meer voet aan de grond te krijgen. We kijken uit naar een lange en succesvolle samenwerking.”

Vorig artikel‘Alles beschermen is niets beschermen’
Volgend artikelWaar zou e-commerce tijdens de feestdagen zijn zonder platformen?
HSO is sinds 1989 een Microsoft Solution Integrator en uitgegroeid tot een succesvol ICT-bedrijf met meer dan 500 medewerkers en vestigingen in Europa, Noord-Amerika en Azië. HSO houdt zich bezig met implementatie, beheer, optimalisatie en onderhoud van Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, SharePoint, Office 365 en BI-oplossingen. Dat doet HSO voor zowel Nederlandse organisaties als voor wereldwijd opererende multinationals in de branches retail, groothandel, industrie en technische en zakelijke dienstverleners. HSO behoort tot de Microsoft Dynamics Inner Circle en is in het trotse bezit van het predicaat ‘Meest klantgerichte partner van Microsoft’. Meer informatie over HSO is te vinden op https://www.hso.com/nl of volg HSO op Twitter via @HSO_NL