Bij hypotheekverstrekker Obvion heeft de afgelopen jaren een ingrijpende transformatie plaatsgevonden. Het karakteristieke kantoor in Heerlen is opnieuw ingericht en er is een nieuwe manier van werken geïntroduceerd. Robotisering moet helpen bij de ondersteuning van de klantgerichte processen. “In alle gevallen profiteert het individu van deze veranderingen”, aldus CEO Ronald Touwslager. “Zowel onze medewerkers als de klanten krijgen hierdoor meer aandacht, tijd en ruimte.”

Dit artikel is onderdeel van CIO – management en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu CIO – management en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Hotze Zijlstra (1964) is taalkundige en heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het journalistieke domein. Als ‘vaste freelancer’ doet hij thans de hoofdredactie van CDO Magazine en maakt hij dragende artikelen voor de uitgaven BAAS en CIO Magazine.