Gokspellen die een beroep doen op vaardigheden. Een museum dat de slag naar digitaal maakt. Een reiswebsite die na groei en schaalvergroting nu de verbreding zoekt. En een bierbrouwer die qua innovatie steeds vaker uit een digitaal vaatje tapt. Een selecte groep Europese CIO’s werd deze week ingeleid in de digitale agenda’s van enkele toonaangevende bedrijven.

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Hotze Zijlstra (1964) is taalkundige en heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het journalistieke domein. Als ‘vaste freelancer’ doet hij thans de hoofdredactie van CDO Magazine en maakt hij dragende artikelen voor de uitgaven BAAS en CIO Magazine.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter