[Online] Hoe scoort je digital experience?

Met veel genoegen nodigen CIO Magazine en Nexthink je persoonlijk uit voor een interactieve sessie over digital employee experience.

Het leveren van een superieure digitale werkomgeving voor medewerkers is geen gemakkelijke opgave, en het wordt er in deze tijd niet gemakkelijker op. De uitdagingen zijn groot en het zijn de flexibele, veranderende organisaties die uiteindelijk de beste resultaten zullen neerzetten. Het is belangrijker dan ooit om ‘dicht bij’ je collega’s en dus IT consumenten te blijven en te weten waar verbeteringen en investeringen het beste zullen renderen.

Steeds minder mensen bellen de servicedesk en ondergaan – al dan niet gelaten – de frustratie van slecht presterende IT dienstverlening. De vraag is dus: wat doe je voor de zwijgende meerderheid? Hoe kom en blijf je in controle? Hoe zorg je dat iedereen al die veranderingen ook blijft omarmen? Het is onmogelijk om de digitale experience van al je collega’s inzichtelijk en beheersbaar te krijgen, laat staan te verbeteren, door alleen te kijken naar de technische performance. Productiviteit, beleving en de mogelijkheid om optimaal je werk te doen zijn belangrijker dan ooit. Kortom, hoe krijg en hou je de regie over de complete digitale experience van al je medewerkers?


Op donderdag 9 juli a.s. zal Martijn Cappel, Head of Demand & Delivery bij ABN AMRO Bank, zijn persoonlijke ervaringen delen tijdens deze sessie. Verder staat de sessie geheel in het teken van discussie en uitwisseling van ervaringen tussen jou en je peers.

Datum

jul 09 2020

Tijd

3:00 pm - 4:00 pm

More Info

Registreren

Labels

CIO Agenda

Locatie

Online
Registreren

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam