IT Service Management: Focus op customer en employee

Het centraal zetten van klanten en medewerkers is een belangrijk speerpunt van grote digitale transformaties. Toegang tot de juiste systemen en informatie vormt daarbij de basis. Dit vraagt om een strakke centrale samenwerking en regie rond betrokken systemen en partners. Tijdens een online sessie op dinsdag 1 december zoomen we in op de rol van IT Service Management.

We doen dit onder meer aan de hand van de visie, strategie en ervaringen bij supermarktketen Carrefour Belgium.

Stijn Stabel
CTO at Carrefour Belgium

CTO Stijn Stabel stroomlijnde daartoe de diverse eigen en door IT-leveranciers geservicede helpdesks naar een gecentraliseerd en overkoepelend platform waarop alle informatie, meldingen en prestatie-indicatoren samenkomen. Dat maakte volgens Stijn een einde aan het ‘pingpongen met tickets en meldingen’, waarbij iedereen weliswaar zijn SLA haalde, maar de problemen niet werden opgelost. “Ons nieuwe ITSM-platform bevat de enige versie van de waarheid. Dat vormt de basis voor het geautomatiseerd centraal stellen van miljoenen eindklanten en ruim 20.000 interne collega’s.” Dit helpt de digitale versnelling.

Tijdens deze online sessie draait het vooral om de kansen en uitdagingen rond digitale transformaties en in het verlengde daarvan de toenemende focus op klanten en medewerkers. Na het verhaal van Stijn is er volop gelegenheid om te discussiëren met collega’s uit het vak.

Register

Datum

dec 01 2020
Expired!

Tijd

10:00 am - 11:00 am

Locatie

Online

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam