[Online] Hoe scoort je digital experience?

Met veel genoegen nodigen CIO Magazine en Nexthink je persoonlijk uit voor een interactieve sessie over digital employee experience.

Productiviteit, medewerkerstevredenheid, het binnenhalen en vasthouden van schaars talent op de arbeidsmarkt, het zijn allemaal redenen om werk te gaan maken van de digital employee experience. Organisaties die dit serieus willen oppakken– en dat zijn er steeds meer – hebben een flinke uitdaging.

Hoe verbeter je de servicekwaliteit? Hoe richt je service support in? Steeds belangrijker wordt de adoptie van technologie in de organisatie. De juiste governance, met een balans tussen risico en ‘lekker kunnen werken’, speelt ook een hoofdrol. En… hoe financier je het initiatief? Hoe richt je een centre of end user experience in, waarbij je samenwerkt met interne en externe partijen?



Na een presentatie van Martijn Cappel staat de sessie geheel in het teken van discussie en uitwisseling van ervaringen tussen jou en je peers.

De sessie wordt georganiseerd op 16 april a.s.

Heb je interesse om deel te nemen aan deze exclusieve sessie, maar wil je eerst meer informatie? Neem dan contact op met Lenny Daams (events@ictmedia.nl).

Datum

apr 16 2020

More Info

Registreren

Locatie

Online
Registreren

REAGEREN

Plaats je reactie
Je naam