KPN was ooit een sterk productgedreven bedrijf dat in de afgelopen jaren de slag heeft moeten maken naar een klantgedreven organisatie. “Eind 2013 was ons productenpakket nog een weinig samenhangend geheel met een mooie strik erom”, zegt CIO Bouke Hoving. “De geconsolideerde backoffice vormt nu de basis voor een optimale dienstverlening aan de voorzijde.”

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Hotze Zijlstra (1964) is taalkundige en heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het journalistieke domein. Als ‘vaste freelancer’ doet hij thans de hoofdredactie van CDO Magazine en maakt hij dragende artikelen voor de uitgaven BAAS en CIO Magazine.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter