Organisaties willen in het kader van digitalisering graag veranderen, vernieuwen en hun eigen datagoudmijnen ontginnen. Tijdens een bijeenkomst in het Cognizant Digital Business Collaboratory werd onder leiding van digitaal strateeg Paul de Leer en Peet Sneekes, creative consultant bij Mirabeau, een groep CDO’s, CEO’s en CIO’s op weg geholpen met het ontwikkelen van ‘minimum viable products’. Samenwerking op C-niveau bleek de sleutel tot succes.

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Hotze Zijlstra (1964) is taalkundige en heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het journalistieke domein. Als ‘vaste freelancer’ doet hij thans de hoofdredactie van CDO Magazine en maakt hij dragende artikelen voor de uitgaven BAAS en CIO Magazine.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter