Driekwart van de maakindustrie verwacht dat servitization in de toekomst hun business zal domineren. Maar nog geen derde van deze bedrijven heeft er een strategie voor. Bedrijven die dit model al wel hebben geïntegreerd, zien hun marges op dienstverlening flink stijgen, tot wel 35%.

Dit artikel is onderdeel van en alleen beschikbaar voor abbonnees

Abbonnee? Log in en lees meteen verder.

Geen abonnee? Probeer nu en lees meteen verder

Nu 17% korting

1 jaar voor 250€

Blijf op de hoogte

1 jaar voor 100€

Yellow Communications is een PR- en communicatiebureau dat klanten enthousiast, met open vizier en een frisse blik tegemoet treedt. Het bureau onderscheidt zich door een scherpe focus op resultaat. Yellow werkt met een team van ambitieuze communicatieprofessionals en partners die zich met hart en ziel inzetten voor de klant. Yellow helpt klanten verder door hun verhaal en kernboodschap onder de aandacht te brengen bij de juiste doelgroep. Het accent ligt hierbij op strategie, contentmarketing en mediarelaties..