Is de business klaar voor digitale disruptie? Fujitsu heeft wereldwijd onderzoek gedaan onder bijna 1.200 C-level besluitvormers. De business heeft veel vertrouwen in het streven naar een digitale wereld, alsook de behoefte om dit in co-creatie met partners te realiseren.

 

Voor sommige mensen blijkt digitale disruptie een zorg te zijn. Toch opmerkelijk om dit als negatief te ervaren, zeker aangezien het niet te voorkomen is. Nieuwe digitale technologieën zijn een enorme opportunity voor organisaties. Uit het onderzoek blijkt eveneens dat:

  • digitale disruptie zal blijven
  • technologie een cruciale rol speelt
  • organisaties strategische besluitvorming nodig hebben om te slagen
  • en daarbij steeds vaker partners en experts opzoeken voor co-creatie

Download het Fit4Digital onderzoeksrapport.
Fujitsu – Fit for Digital Report – Co-creation in the Age of Disruption

 

Fujitsu is het toonaangevende Japanse informatie- en communicatietechnologie (ICT) bedrijf met een volledig aanbod van technologie producten, oplossingen en diensten. Ongeveer 155.000 Fujitsu medewerkers bieden ondersteuning aan klanten in meer dan 100 landen. We gebruiken onze ervaring en de kracht van ICT om de toekomst van de samenleving te vormen samen met onze klanten. Fujistu Limited (TXE: 6702) rapporteerde geconsolideerde inkomsten van 4,5 triljoen yen (US$ 40 miljard) voor het fiscaal jaar dat eindigde op 31 maart 2017. Voor meer informatie, zie http://www.fujitsu.com. Fujitsu Nederland heeft circa 600 medewerkers. Belangrijke klanten van onze products en services business zijn onder meer Ahold, Alliander, Arboned, ASML, Belastingdienst, EASI (alle client devices voor de werkplekken van bijna alle ministeries), Equens, Evides, gemeente Almere, Havenbedrijf Rotterdam, IHC Merwede, Luchtsverkeerleiding Nederland (LVNL), Politie, Openbaar Ministerie, Rijks Dienst Wegverkeer (RDW), Provincie Noord-Holland, PWN, Rijkswaterstaat, Robeco, Sint Maartenskliniek, Sabic, Slingeland Ziekenhuis, SurfSara en Taqa Energy. Klanten van Fujitsu waarderen de persoonlijke aanpak, de flexibiliteit van de lokale organisatie en benutten de mogelijkheden die de wereldwijde organisatie biedt.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Laat alsjeblieft een reactie achter!
Laat hier je naam achter