
Sandor Incze
Informatiebeveiliging: van hoofdpijndossier naar Zwitsers zakmes
CM.com is leidend in conversational commerce en helpt organisaties als BMW, Circuit Zandvoort, Coca Cola, Cordaid, Domino’s, Mini, Takeaway.com en KWF met het leveren van een uitmuntende customer experience. Het platform van CM.com verwerkt continu enorme stromen aan bedrijfskritische communicatie en e-commerce, waardoor het een zichtbaar doelwit is van online aanvallen. Sándor Incze, CISO van CM.com, vertelt hoe hij met Cloudflare zijn informatiebeveiligingsstrategie omzette van een hoofdpijndossier in een business enabler.
Het afslaan van bedreigingen gaat mede dankzij Cloudflare grotendeels automatisch en met een heel arsenaal aan tools met elk hun specifieke functie. “Een DDoS-aanval wordt daarmee meer een woord dan iets waar je in praktische zin last van hebt”, vertelt Incze, die tijdens het plenaire deel van het programma samen met Cloudflare’s Dirk-Jan van Helmond het podium betreedt. “Dat maakt het voor ons gemakkelijker en het kost minder tijd en geld.”